دست پخت تارتار و شهردار؛ گهر ته نشین شد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 2300
بازدید کل : 60161
تعداد مطالب : 90
تعداد نظرات : 514
تعداد آنلاین : 1

گهر دورود در حالی در تبریز گل باران شد تا در قعر جدول لیگ برتر (پله هفدهم) قرار بگیرد که پیش از آن تمام انگیزه از بازیکنان این تیم گرفته شده بود، بازیکنانی که تا کنون جنگنده ترین تیم لیگ برتر را تشکیل داده بودند اما وقتی دیدند حاصل زحمات شان نه فقط تشکر و پاداش نیست بلکه با گوشه و کنایه هایی از قبیل "مگر هر بازی مساوی نمی کنند چرا باید پول بدهیم؟" و "این بازیکنان در حد لیگ برتر نیستند قرارداد ها را قبول نداریم" و... حنگ روانی علیه ایشان کلید خورده است رمقی برای دویدن در ساق های خود ندیدند.

آیا این ها همان بازیکنانی بودند که مقابل پرسپولیس میلیاردی حماسه ساز شدند و تیم های پرقدرتی چون ذوب آهن، نفت آبادان و فجر سپاسی را به ستوه در آوردند؟

اما شهردار دورود مدعی است "مدیر اجرایی باشگاه ابتدا به ما گفت هزینه تیم 3 میلیارد تومان است بعد گفت 5 و حالا می‏گوید 7 میلیارد" وی در حالی که اذعان می کند اطلاعی از لیگ برتر فوتبال ندارند سپس همچون یک کارشناس مدعی می شود: "برخی بازیکنان گهر در حد لیگ برتر نیستند"

به گزارش نشریه اینترنتی لور، مدیر اجرایی گهر دورود در روز پیش از بازی هشدار داده بود: "تیم به بن بست رسیده است"

حیدرپور گفته بود: "تيمي كه سال گذشته با تمام مشكلاتي كه همگان نيز مي دانند به ليگ برتر صعود كرد، 99 درصد بازيكنان فصل گذشته خود را نيز از دست داد ولي با گذشت 8 هفته تمام كارشناسان بر اين باورند نتايج مطلوبي كسب كرده و با كمي خوش‌شانسي نيز مي‌توانست در رده هاي بالاتر جدول قرار داشته باشد".

وي با بيان اينكه گهر براي اين فصل با بودجه 5 ميلياردي بسته شده، تصريح كرده بود: شهرداري دورود تاكنون به تعهدات خود عمل نكرده و اين امر تاثير بسيار منفي در تيم گذاشته است؛ پس از هشت هفته هنوز 20 درصد قراردادها پرداخت نشده و مي‌آييم مي گوييم تيم و بازيكنان در حد ليگ برتر نيستمد؟ كجاي دنياي فوتبال ديده اند براي پرداخت قرارداد بازيكنان از اين و آن قرض كرد و در ازاي آن چك بدهيد و برگشت بخورد. آيا اين تيمداري است يا آبروريزي؟"

وی در پایان گفته بود: "آبروي فوتبال لرستان در خطر است، موقعي كه ما نتوانسته ايم به تعهداتمان در قبال تيم عمل كنيم نبايد دنبال بهانه جويي و بهانه تراشي باشيم؛ براي فرار از مسووليت نبايد اين اظهارنظرها را كرد".

به هر حال گهر در حالی در هفته نهم مقابل تراکتورسازی قرار گرفته بود که این بازی به خاطر حواشی رسانه ای و اهمیت فرهنگی آن توجه بسیاری از هم وطنان را جلب کرده بود، این بازی در پایان به نتیجه پنج بر صفر بدترین شکست تاریخچه گهر در لیگ برتر و دسته اول و قاطع ترین برد تاریخچه تیم تراکتورسازی را رقم زد.

سرمربی گهر دورود پس از این باخت تیم گهر را "تنها ترین تیم تاریخ ایران" لقب داد، تیمی که در دسته یکم با اتوبوس واحد شهرداری دورود سفر می کرد و در لیگ برتر بازیکنان آن برای مخارج روزانه مسافرکشی می کنند!

وی در پاسخ به این سئوال که آیا تیم گهر به خاطر مشکلات مالی نتوانسته هزینه نهار بازیکنان را پرداخت کند؟ افزود: گهر مشکلات زیادی دارد که مشکلات مالی در راس آن قرار دارد و امروز نیز هزینه هتل و اقامت بازیکنان دیر پرداخت شد که از نظر روحی تاثیر بدی بر روی بازیکنان داشت.

سرگروه پیشین تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: نتیجه ای که امروز در بازی مقابل تراکتورسازی رقم خورد قابل پیش بینی بود و گهر به تیم بزرگی همچون تراکتورسازی با کادر فنی خوب باخته و این از ارزش های این تیم نمی کاهد.

وی بیان کرد: متاسفانه پس از اینکه گهر به لیگ برتر راه یافت رها شد و بازیکنان این تیم همگی به تیم های دیگر ملحق شدند و بیشتر بازیکنان فعلی این تیم آشنایی چندانی با هم ندارند و ایجاد هماهنگی بین آنها زمان بر خواهد بود.

از جمله حواشی این بازی تشویق تیم گهر دورود از سوی تماشاگران تبریزی در آغاز و پایان بازی بود، پس از به صدا در آمدن صوت پایان بازی، هواداران تبریزی با شعار "لرستان با غیبت" و "لرستان عیبی یخ" بازیکنان گهر را دلداری دادند و یادآوری کردند به هر حال در دنیای فوتبال چنین نتایجی اتفاق می افتد.

به هر حال باید دانست تیم گهر متعلق به هواداران میلیونی آن است و این مردم هستند که باید بدانند تیم شان رد شرایط بحرانی است و اگر پیگیری و اصرار ایشان نباشد چنین نتایجی باز هم در انتظار نماینده مردم لر خواهد بود، اما می توان از این باخت همچون شوکی بزرگ و بیدار کننده استفاده کرد که برکاتی برای بازی های باقیمانده لیگ در پی داشته باشد.

بدون شک نخستین قدمی که برای بهبود اوضاع تیم گهر دورود برداشت فراهم نمودن هر چه سریعتر زمینه برای میزبانی است، تیم گهر باید هر چه زودتر در داخل لرستان به میدان برود و حتی تمرینات آن نیز در حضور هواداران باشد تا بازیکنان و عوامل تیم بدانند بی خود پی توپ نمی دوند بلکه چشم امید مردم بسیاری به ساق های ایشان است.

اولویت دوم نیز باید روشن شدن هرچه زودتر تکلیف تعهدات شهرداری دورود نسبت به تیم است، به هر حال همگان به یاد داریم زمانی که گهر در آستانه لیگ برتری شدن قرار گرفت شهرداری دورود با چه اصراری خواستار مالکیت و قبول مسئولیت شد و مردم دورود چگونه پیاپی پیامک های دسته جمعی در این رابطه دریافت می کردند، اینک نیز بیش از هرکس شهردار دورود مورد سوال ماست، و در وهله بعد مسئولان ورزش استان و سایر مسئولان بلندپایه استان نیز باید با کنار نهادن دعاوی سیاسی که چندی است برای همه لرستانی ها اعصاب خورد کن شده است در پی رفع مشکلات تیم باشند.

 




:: بازدید از این مطلب : 5379
|
امتیاز مطلب : 45
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گهر دورود نگین زاگرس و آدرس gaharfc-doroud.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com